niedziela, 25 stycznia 2015

Let it snow...let it snow...let it snow...

Hej! U nas wreszcie śnieg :D Z samego rana było tyle śniegu, więc postanowiłam zrobić pieskom sesję zdjęciową. A ile jest u was śniegu? Nika uwielbia śnieg, zimę ( chociaż to jest jej pierwsza zima) ale widzę to po niej. Zaczyna łapać płatki śniegu, kopać, gryźć łopatę do odśnieżania, w pewnym momencie zaczyna wariować i biegać po całym podwórku. Natomiast Saba i Rico traktują zimę jak zwyczajna porę roku. Rico w zimę przyjmuję postać baranka, a Saba wilka :D Mruczek w zimę wtapia się w tło. Kocurek jest biało-czarny, a gdy spadnie śnieg prawie jego nie widać tylko taki czarny wystający ogonek. Przepraszam was, że nie mam zdjęcia Mruczusia w śniegu ale cały dzień spał w domu, więc zrobiłam jemu zdjęcie jak spał. Przesyłam wam zimowe zdjęcia ^^

Mam nadzieję, że się spodobało! Jak masz problem ze swoim psem napisz do mnie:
e-mail: oczamipsa365@gmail.com
Ja Ci napewno pomogę!

W następnym poście będzie przepis na psie ciasteczka :)
Pozdrawiam





6 komentarzy:

  1. Super post! Fajnie, że dodałaś zdjęcie Mruczka :) Cieszę się, że w następnym poście będzie przepis na psie ciasteczka. Masz rację Rico przyjmuje postać baranka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas niestety wogóle nie ma śniegu. Ładne zdjęcia :).

    H&F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas niestety śnieg już topnieje :( Dzięki ^^

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia :) Widzę, że Nikusia zaczyna podnosić uszy ^^ U nas śniegu jest dosyć dużo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia ! Fajnie, że mieliście śnieg, my tez mieliśmy, ale teraz to błoto. Śnieg jest cudem, jeej ! :D
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń