wtorek, 3 lutego 2015

Marchewkowe ciasteczka dla psów

 Hej! Wczoraj upiekłam marchewkowe ciasteczka dla psiaków. Przepis wymyśliłam sama. W dzisiejszym poście podam wam składniki i opis wykonania. Nice ciasteczka bardzo smakowały, tak jak Sabie i Rikusiowi. Zrobią za nie wszystko.
 Jak wiecie wczoraj ( 2 lutego) zaczęłam ferie zimowe. Więc będzie ukazywać się więcej postów ( ale tylko w pierwszym tygodniu), ponieważ w drugim tygodniu wyjeżdżam na narty. Ale też postaram się dodać dwa posty :) 

Przepis:

- 1 jajko
- 2 duże marchewki starte na tarce na małych oczkach 
- 250 g mąki pszennej 
- pół łyżeczki soli
- 1 łyżeczka miodu 
- pół łyżeczki cukru wanilinowego 
- 1/4 szklanki oleju
- pół szklanki płatków owsianych 
- pokrojony drobno koperek


Sposób przygotowania:

Wszystkie składniki umieścić w misce i zagnieść ciasto. Ciasto owinąć folią spożywcza i umieścić w lodówce na pół godziny. Zimną masę rozwałkować na dowolną grubość i wykrawać ciasteczka foremką lub nożykiem. Piec w 180 stopniach przez 25 minut.
   
                                                                   Powodzenia!
















Jak masz problem ze swoim psem i potrzebujesz pomocy napisz do mnie :  oczamipsa365@gmail.com
Ja na pewno Tobie pomogę!


24 komentarze:

  1. Świetny przepis. Jest bardzo łatwy :) Na pewno go zrobię. Prześlę tobie zdjęcia jak mi wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przepis ;) Postaram się jego zrobić ^^ Zrobisz haul lub domowy tor przeszkód?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przepis! :) Astra lubi marchewkę to pewnie by jej zasmakowały.

    Pozdrawiamy!
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ciasteczka! Ja kiedyś robiłam serowe :). Śliczne zdjęcia i super blog!

    Obserwujemy i zapraszamy do nas! :)
    Http://przygodys.blogspot.com

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przepis się podoba ^^ Masz przepis na ciasteczka serowe? Chętnie skorzystam z przepisu ;)

      Chętnie będę odwiedzać twojego bloga ^^

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowy przepis, ja robiłam owsiane ciasteczka, też bardzo łatwy i szybki przepis a Bibi smakowały :D Zapraszam do nas :)
    bibithedog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też kiedyś robiłam owsiane, pieskom bardzo smakowały :3
      Chętnie będę odwiedzać twojego bloga ^^

      Usuń
  6. Kiedyś na pewno skorzystam :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Daisy niestety nie przepada za marchewkowymi, ale przepis jest świetny! Masz ślicznego psiaka :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w następnym poście przypomnę o tobie ^^

      Usuń
  8. mi kilka dni temu zdechł pies :(
    teraz mam takiego małego, ale to nie to samo
    fajny blog ♥
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wpis.
    Prosimy o udostępnienie bloga o pomocy psów i kotów http://akcjaszczesliwykotipies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiego masz fajnego psiaka *uu* Super przepis, na pewno zajrzę jeszcze na tego bloga.
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog będę zaglądać
    i fajny ten przepis
    To ja z bloga http://naszepsy100.bloog.pl/
    Piszę to nie żeby się reklamować tylko żebyś wiedziała że mam taki nick
    Masz ślicznego psiaka i pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ty też masz ślicznego psiaka ^^ Możesz się reklamować mi to nie przeszkadza ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Fajny przepis, może wypróbujemy :). Może dodasz na bloga, możliwość jego obserwowania?

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepis fajny - też z niego ciasteczka piekliśmy - tylko nie dodajemy soli.
    Bo niby po co? Ona tam do niczego nie potrzebna (jesli chodzi o właściwości ciasteczek), a i dla psa niekoniecznie...

    Pozdrawiamy!
    Śledź też pies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina soli powinna znaleźć się w psiej diecie. Radzę przeczytać rozdział o Psiej Diecie, którą opisała dokładnie Sabine Winkler.
      Sól nie szkodzi psu.

      Usuń