piątek, 3 kwietnia 2015

Wielkanoc

Hej!
Już za niedługo Święta Wielkanocy Beda!  U Mnie w Domu trwają przygotowania. Pakuję prezenty dla Rodziny i zwierzątek. Już czeka Koszyczek na poświęcenie. Jutro Jak wyjdzie Słoneczko zrobię psiakom i Mruczkowi wielkanocną Sesje zdjęciową. Na Dzisiaj nie mam żadnych zdjęć bo za oknem żart na razie Zima! Jutro Też postaram Się dodac posta. 1 kwietnia Test miałam szóstoklasisty wiec Randki przygotowania Już za nami. B ędzie Się ukazywać więcej Postów! Szczerze mówiąc na Wigilię bylo zielono, biało na Wielkanoc! Dlaczego ?!







Jak wiecie zrobiłam ankietę (juz Zamknięta) czy założyć YouTube  wyszło, że jesteście na tak. Bardzo się czyli Ciesze, że bedą mogła wstawiać filmiki. Dziękuję za zagłosowanie osoba. Już wkrótce powinien ukazać Się filmik. Link  zrobić kanału.







Kolorowych jajeczek,
rozczochranych owieczek,
rozkicanych króliczków,
pyszności w koszyczku,
przede Wszystkim
mokrego ubrania
w dniu Wielkiego Lania!

Życzy Patrycja wraz z zwierzakami


Dzisiaj polecamy blog Pusia szalona kundelka . Fajnie opisuje życie swojego pieska, dodaje bardzo śliczne zdjęcia. Zapraszam serdecznie na jej bloga :) 




Jak Masz Problem ze Swoim psem napisz do Mnie:
oczamipsa365@gmail.com
Ja wam pomogę Na pewno!


Pozdrawiam!
Patrycja i Nika




8 komentarzy:

  1. U nas też śnieg padał więc chyba Wielkanoc biała
    Fajnie że zakładasz kanał na you tube

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba już sesji nie będę robiła. Przesyłamy Wam buziaczki od króliczka. Jestem ciekawa twoich filmików :) Dziękujemy i Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego na Świętach!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo kanał na youtube to świetna sprawa :D W połączeniu z blogiem daje duużo więcej możliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ogóle nie czułam, że jest Wielkanoc, biało za oknem :P Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, piszesz ładne posty :)
    Pozdrawiamy
    http://crazybutlovelysheltie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że założyłaś YouTube. Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń