niedziela, 14 czerwca 2015

Długa przerwa.....

Hej!
Na wstępie chciałabym was bardzo przeprosić, że mnie tak długo nie było.... Zaraz wam wytłumaczę czemu.




Ostatni mój post był w kwietniu. Nie miałam pomysłów na posty więc poczekałam do maja. W maju miałam dwa posty w wersji roboczej. Były napisane,
już gotowe do opublikowania. Pewnego razu chciałam je opublikować.... a tu ich nie ma! Później wyjechałam na zielona szkołę.... I tak się przedłużyło do dziś.






Ja z Niką wygrałyśmy konkurs. W konkursie chodziło o to żeby wymyśleć imiona dla piesków na literę "I". Ja wymyśliłam Ivo! Za to wygrałyśmy smaczki. Które bardzo smakują moim psiakom.





Wiem, że ten post nie jest zbyt długi, ale postaram się robić dłuższe posty :) Teraz będą częściej posty, więc czekajcie na więcej!



Jeśli masz pytanie lub problem
napisz do mnie:
oczamipsa365@gmail.com
Pozdrawiam






5 komentarzy:

  1. Oj tak, wakacje już nas witają! Na pewno zleca za szybko :/ Gratulacje wygranej. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranej
    fajne smaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. My też cieszymy się, że wakacje już za nie cały tydzień :)
    Gratulujemy wygranej. :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń