piątek, 8 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 i postanowienia na 2016

Cześć
Dzisiaj podsumujemy rok 2015 i zaprezentujemy nasze postanowienia na 2016 :) Wiem, że jest już (8 stycznia), ale lepiej ten post wstawić później niż wcale.






Rok 2015 był dla nas znakomity. Razem z pieskami osiągnęliśmy to co było w postanowieniach rok temu.

Styczeń
W styczniu ( 2.1) założyłam ten blog ;)

Luty
W tym miesiącu miałam ferie i 1\3 wszystkich postanowień wykonaliśmy :) Zrobiłam pierwszy ze śniegu tunel do agility

Marzec 
Marzec był bardzo spacerowym i zabieganym miesiącem

Kwiecień
W tym miesiącu bardzo dużo pracowałam z Saba. Nawet ukazał się post " Jak nauczyć psa komendy daj głos"

Maj
W maju miałam przerwę od bloga

Czerwiec
W ty miesiącu wygraliśmy konkurs i wyszłam z krat szkolnej podstawówki i rozpoczęłam wakacje :)

Lipiec
W lipcu wyjechałam na najdłuższe wakacje życia i dlatego pojawił się tylko jeden post i rozpoczęłam długą przerwę od bloga

Sierpień
W tym miesiącu bardzo dużo podróżowałam z pieskami po Polsce. 28 sierpnia Mruczek skończył      5 lat! :)

Wrzesień
Po wspaniałych wakacjach poszłam do gimnazjum i zaczęłam ciężką naukę i poznałam swoją przyjaciółkę :) 23 września Nika skończyła 1 rok

Październik
W październiku poza masy nauki bardzo dużo pracowałam z pieskami

Listopad
W listopadzie byłam zbyt zabiegana i niestety za dużo nie pracowałam z pieskami :(

Grudzień
Na ten miesiąc czekałam cały rok ponieważ 8 grudnia skończyłam 13 lat no i oczywiście święta czas wolny! Przez przerwę świąteczną bardzo dużo zrobiłam z pieskami :)


Takie krótkie, ale jest podsumowanie!



A teraz wam pokaże nasze postanowienia na rok 2016:



Pieski:
~nauczyć min. 40 sztuczek
~więcej biegać
~ przejść 1500 km
~wyjść na jakieś spacery grupowe


Ja:
~Lepiej się uczyć (fajnie by było jakby była średnia 4,50)
~więcej motywacji
~więcej czasu spędzać z pieskami
~zakupić tło fotograficzne
~prowadzić słoik "sukcesów" (chyba jakoś tak)
~wstawiać posty co tydzień w piątki :)




Mam nadzieję, że post wam się spodobał. A ja wam życzę szczęśliwego nowego roku! Żeby ten rok był jeszcze lepszy :) No i oczywiście zdrowia dla waszych pupili i dla was ^^



Jeśli masz pytanie lub problem
napisz do mnie:
oczamipsa365@gmail.com
Ask: http://ask.fm/OczamiPsa365
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCd09k1rkUoZCxmOaEmso2gg
Facebook: https://www.facebook.com/Oczami-Psa-162696634093440/?skip_nax_wizard=true
Snapchat: oczamipsa365

Pozdrawiam
Patrycja + cała ekipa :)

8 komentarzy:

  1. Gratulujemy postępów! Oby w 2016 było ich jeszcze więcej :) Twoje psiaki są bardzo mądre i poczynicie jeszcze większe sukcesy! :D
    Pozdrawiamy Was Cieplutko, czekamy na kolejny post! :)
    Weronika&Molly
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne podsumowanie, a plany na 2016 rok bardzo ciekawe Powodzenia w ich realizacji :)

    Pozdrawiamy
    bialymaltan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    Dużo rzeczy zrealizowałaś.
    Życzę powodzenia, na kolejny rok :P
    Zapraszam di nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) też bym chciała przejść w tym roku tyle kilometrów ale niestety jak na razie są inne obowiązki i pewnie w tym roku się to nie uda. Zwłaszcza, że nie mając psa ciężko się do tego zmusić :)

    http://labowamania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizacji planów na 2016! :)

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji planów. Na pewno uda Wam się wszystko to, co było zaplanowane :)
    Pozdrawiam, ściskam i zapraszam do nas na nowy post: http://czarnekudelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy :)

    http://bernenskabeti.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w realizacji postanowień! Myśmy jako tako konkretnych nie robili, ale mam w planach nowe sztuczki, nowe psie znajomości, więcej wspólnych spacerów z innymi psami i naukę samokontroli, dopracowanie mijania psów itp. ;)
    Jeśli miałabyś ochotę, to też zapraszam do siebie - dziś co nieco nabazgrałam o naszych spacerowych perypetiach i problemach.
    www.mad-paws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń