sobota, 2 stycznia 2016

Właśnie dziś mija rok! Powracam!

Cześć,
Dzisiaj mija równy rok od kąt założyłam bloga i zaczęłam życie w internecie. Przez tyle czasu nauczyłam się wiele tak jak i moje zwierzaki. Chcę wam podziękować, że czytacie to, że dajecie mi motywacje do dalszego pisania postów i że tu jesteście :D Najwięcej motywacji dają mi wasze komentarze, wtedy wiem co myślicie ( co wam się podoba, a co nie).











Wiem, wiem dawno mnie nie było.... Ostatni post był w lipcu..., ale to się zmieni będzie więcej postów ( co tydzień w piątki). Założyłam Aska , fb, snapa ( niedługo instagrama) dla was :) Żebyście mogli nas mogli widzieć codziennie. Serdecznie zapraszam was do obserwacji :)


Wiem, że ten post nie jest za długi, ale chciałam wam przekazać, że już rok jesteśmy i że powracam do pisania postów :) Oczekujcie na następne posty.


UWAGA!
Chcecie post co moje psiaki dostały na święta 2015? Piszcie w komentarzu



Jeżeli to czytasz napisz komentarz!

Jeśli masz pytanie lub problem
napisz do mnie:
oczamipsa365@gmail.com
Ask:  http://ask.fm/OczamiPsa365
YouTube:  https://www.youtube.com/channel/UCd09k1rkUoZCxmOaEmso2gg
Facebook:  https://www.facebook.com/Oczami-Psa-162696634093440/?skip_nax_wizard=true
Snapchat: pati_patix



Pozdrawiam


Patrycja + cała załoga :D

8 komentarzy:

  1. obserwuję i będę zaglądać :) powodzenia w 2016 roku!
    http://labowamania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wróciłaś do pisania ;).
    Jakby co mój snapchat: heskindhood

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się z powrotu do blogowania :)
    Świetny blog, oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zajrzenie do mnie na mad-paws.blogspot.com
    Też będę tu zaglądać.
    Odnosząc się do Twojego posta dot. Adopcji ze schroniska – idea adopcji jest dobra, ale ja z własnej obserwacji zauważyłam wielki boom internetowy ‘’nie kupuj-adoptuj’’ – cel jest dobry, ale niestety często osoby piszące takie hasła patrzą bardzo jednostronnie. Nieraz takie komentarze są dodawane pod postami z zapytaniem o dobrą hodowlę FCI, a po stwierdzeniu autora postu, że po prostu chce psa i wyłącznie adoptować. Jednak nie chodzi mi o te śmieszne komentarze. Rzecz w tym, że pies ze schroniska to niejednokrotnie pies trudny, problemowy, z lękami, po przejściach. Nie zawsze, ale trzeba zawsze brać pod uwagę możliwość, że tak będzie – a nie każdy ma upór, wiedzę i chęć się z takimi problemami zmierzyć. Potem właśnie dochodzi do zwrotów z adopcji. Nawet psy z DT opisywane jako bezproblemowe przez opiekunów mogą potem pokazać ‘’różki’’ – zmiana środowiska, stres sprawia, że są ciche, a jak się zaaklimatyzują i poczują bezpiecznie, to dopiero pokazują, co trzymają w zanadrzu. ;) Nie demonizuję psów ze schroniska – jak wiesz, sama mam jednego. Jednak ludzie powinni zawsze brać pod uwagę, że ten Aresik siedzący za kratami nie będzie ‘’wdzięczny’’ i nie będzie ‘’kochał bardziej niż rasowy’’, a może być mu potrzebna pomoc w jego emocjonalnych problemach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *miało być chce psa rasowego, a inni mówią, że wyłącznie adoptować'' ;)

      Usuń
  5. Już czekam na nowy wpis. Z chęcią poczytam o prezentach świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że jesteście, my z Bibi również wiele się nauczyłyśmy :D Zapraszam bibiblogdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń