poniedziałek, 2 stycznia 2017

Urodziny bloga!

2 stycznia 2015 roku opublikowałam pierwszy wpis na moim blogu i od tamtej pory zaczęła się przygoda, która trwa do dziś :) Dziękuje każdemu kto wpadał czasami na mój blog. Dziękuje za tyle komentarzy, obserwacji (jak wiecie one najbardziej motywują) za te wyświetlenia które z każdym dniem rosną! Dziękuje za te miłe słowa, które mi piszecie, za to że się bardzo udzielacie na moim blogu i snapie. PO PROSTU DZIĘKUJĘ ŻE JESTEŚCIE! Bez was by ten blog nie funkcjonował bo byście mi nie dawali motywacji, którą mi dajecie. DLATEGO Z CAŁEGO MOJEGO SERDUSZKA DZIĘKUJE WAM ZA WSZYSTKO!









Snapchat: oczamipsa365
Pozdrawiamy
Patrycja + cała ekipa

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że blog będzie funkcjonował jeszcze długo! Powodzenia!
    Pozdrawiamy,
    D&T

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu i samych sukcesów!
    Pozdrawiamy
    http://aura-i-kompania-na-4-lapach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuje się pod komentarzami moich przedmówców. Również życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i wielu sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń