piątek, 6 stycznia 2017

Postanowienia na 2017

Początek roku już za nami, a wiec część z Was prawdopodobnie wdrąża w życie swoje postanowienia noworoczne. W tamtym roku po raz pierwszy pisałam listę postanowień, która była bardzo krótka (ale przynajmniej wszystko zrealizowałam i w połowie roku powiększyłam ta listę o kilka kolejnych postanowień, których do końca nie udało mi się zrealizować). W tym roku robię dłuższą listę ponieważ postanowiłam nie stawiać sobie niemożliwych zadań :)



NASZE CELE NA 2017:


  • Więcej spacerować,
  • Więcej wyjeżdżać poza miasto,
  • Zacząć na poważnie agility,
  • Nauczyć psiaków dużo nowych sztuczek,
  • Wyjść na spacery grupowe,
  • Dogtrekking (szukam chętnych ),
  • Pójść na spacer marzeń (jak nam się to uda na pewno napiszę o tym notkę i wam wytłumaczę o co chodzi:) ),
  • Pojechać z N w góry lub nad morze (ciągle przekonuje do tego mamę i mam nadzieje, że się uda ),
  • Zrobić duże zamówienie z rzeczami, przysmakami dla psiaków :),
  • Zacząć z Sabą frisbee,
  • Zwalczyć agresję u N,
  • Zgubić zbędne kilogramy (N jeszcze musi zrzucić 0,5 kg),
  • Systematycznie wstawiać posty na blogu,
  • Zmienić wystrój bloga (głownie planuje zrobić ładny nagłówek ale moje zdolności mi na to nie pozwalają, więc jeśli znacie jakąś osobę która zajmuje się takimi rzeczami lub ktoś z was umie to zrobić proszę o poinformowanie mnie w komentarzu :) )
  • Przeczytać min. 20 książek
  • Mieć udane, aktywne ferie jak i wakacje.


Jeśli chodzi o postanowienia dla psiaków to już koniec, a reszta moich planów jest prywatna:) Dla niektórych wydaje się to mało, a dla innych KOSMOS dla nas to jest dużo i mamy nadzieję, że wszystko uda nam się zrealizować. My mocno trzymamy kciuki aby wasze decyzję o planach się spełniły :)


CO U NAS?

Od poniedziałku w moim mieście bardzo intensywnie zaczął padać śnieg z czego jesteśmy bardzo zadowoleni :) Temperatura jest ujemna i taka ma być do końca moich ferii (chyba do 31 stycznia). Niezmiernie się cieszę, że już za tydzień będę mogła wrzucić post o planach na zimowisko ( oojjj będzie się działoo).  Śniegu aktualnie jest bardzo dużo w niektórych miejscach jest mniej a w innych aż po moje kolana (jestem dosyć wysoka ). Mam taki pomysł aby tak jak 2 lata temu zrobić tor agility ze śniegu (wyszło super i napisałam nawet o tym notkę klik ).Mamy plan gdzieś pojechać, ale niestety jest tam bardzo mało białego puchu (ale miejmy nadzieje, że dopada przez ten tydzień). Myślę, że posty będą ukazywać się dwa razy w tygodniu w moje ferie :) Chciałabym dodać, że z Rikusiem jest wszystko w początku tylko od paru dni nie ma ochoty na zdjęcia wiec dlatego go dziś nie było bo nie chcę mu robić zdjęć na siłę. Do zobaczenia!  





Snapchat: oczamipsa365
Pozdrawiamy
Patrycja + cała ekipa


7 komentarzy:

  1. Mamy nadzieję, że wam się uda!
    Co do dogtrekkingu, sami za jakiś czas zaczniemy, kupujemy na hifica.pl, może kiedyś się spotkamy na zawodach albo coś :)
    Pozdrawiamy,
    D&T

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę spełnienia wszystkich celów :) widzę że dużo śniegu, można by ulepic bałwana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji wszystkich postanowień

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no - faktycznie sporo tych planów! Też mamy ich całkiem dużo, mam nadzieję, że uda Wam się wszystkie, co do jednego, zrealizować. Trzymamy kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizacji postanowień! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wypisałaś wszystkie plany. Ja tego nie zrobiłam, ale to jednak większa motywacja więc trzeba je wypisać :D.
    Powodzenia w realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. No celów macie dość sporo, ale wydaje mi się, że to dobrze. Więcej zadań będzie człowieka motywować do pracy, jak w szkole... I nawet jeśli nie uda się spełnić wszystkich, to i tak ważne są te drobne sukcesy! :)
    Bardzo jestem ciekawa, jak wygląda Wasz spacer marzeń! A agresja... macie już jakiś plan pracy w tej sprawie...? My u siebie mamy ten sam problem i zamierzam w tym roku wziąć się za niego na poważnie!
    Nie jestem specem od nagłówków, bo grafika to dla mnie trochę czarna magia, ale na szablonach trochę się znam. Szablon u nas robiłam sama :)
    Pozdrawiamy cieplutko i życzymy powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń